onsdag 19 november 2008

Greys anatomi å en kopp Chai the kan de bli bättre!?

ÅÅ äntligen e de dags för greys igen=) mm vad jag gillar den serien..
Så nu sitter man här i våran underbar soffa och myser med en kopp chai, lite lagom mör i ryggen efter en akupungtur behandling för fört jsta gången, känns rätt bra hittills så vi får väl se om de här kan få ordning på ryggen. Hoppas hoppas hoppas......=S

Fick en sån där underbart härlig känsla idag när jag kom hem å gick in genom dörren att ÅÅ vad jag ÄLSKAR våran lägenhet sen sån där underbar känsla av att ha ett eget hem helt galet härlig känsla!!
Snön utanför kan ju oxå ha påverkat känslan lite, blev sådär lycklig när de började snöa idag, vi var ute å jag var i full fart med att busa med några av kidsen å jag tror nästan att min reaktion var starkare än ungarnas=) galet men kul! Så nu sitter jag här och barnsligt glad och hoppas på att snön ligger kvar till imorron.
Ne nu ska jag återgå till Greys!!!
Love!!

Inga kommentarer: